duminică, 19 septembrie 2010

Piept de pui cu legume si garnitura de orez

Am vrut sa pregatesc o mancare rapida si cu legumele pe care le aveam in casa asa ca am facut piept de pui cu legume pe care l-am servit cu garnitura de orez fiert.
Ingrediente:
- o bucata piept de pui
- 2 cepe rosii
- 2 ardei galbeni
- 2 ardei rosii
- 1 dovlecel
- 1 morcov mare
- 1 lingura rosii pasate
- 1 lingura de ulei masline
- sare
- piper
- 200 g orez.
- patrunjel verde

Am taiat pieptul de pui fasiute si l-am pus intr-o tigaie incinsa cu ulei la calit. Am taiat legumele sub forma de baghetute, iar ceapa sub forma de rondele. Peste piptul de pui am pus ceapa si morcovul si le-am mai lasat putin sa se caleasca, am adaugat putina apa si le-am lasat sa fiarba cateva minute dupa care am pus si restul legumelor. Cand s-au inmuiat toate, dar fara sa se faca terci am pus rosiile pasate, am condimentat si dupa 1 minut am oprit focul. Pentru garnitura de orez am pus orezul la fiert, am sarat si l-am amestecat cu patrunjel taiat fin.
A iesit o mancare gustoasa, pe care am pregatit-o in aproximativ 30 minute.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu