sâmbătă, 11 septembrie 2010

Aperitive din aluat de foietaj - spirale

Am niste invitati la masa azi si m-am gandit sa-i impresionez cu o gustare rece deosebita, asa ca am facut mai multe feluri de aperitive pe care o sa le postez pe rand. Am vazut odata aceasta reteta pe culinar.ro, imi cer scuze dar nu mai stiu a cui este si din amintiri am incercat sa fac aceste spirale din foietaj frumoase si foarte bune.


Am luat aluat de foietaj Morarita si am folosit doar o foaie, am avut o bucata de salam cu sunca (aproximativ 250 g). Am taiat salamul felii foarte subtiri, am uns foaia de aluat cu pasta de rosii, am pus feliile de salam deasupra doar pe jumatate din foaie.



Restul de foaie am suprapus-o peste salam si am presat bine.


Am taiat aluatul fasii, pe latime, asa cum se vede in imaginea de mai jos si fiecare fasie am rasucit-o ca sa formez spiralele.

Am pus spiralele intr-o tava neunsa, deoarece aluatul are suficienta grasime si le-am uns cu galbenus de ou batut cu putin lapte.

Le-am introdus la cuptor, la 250 grade, pana s-au rumenit frumos.

Asa aratau scoase din cuptor, le-am scos usor din tava cu ajutorul unui cutit subtire sa nu se sfarame.


Au un gust bun, asemanator cu cel de pizza si trebuie sa fie servite reci dupa ce au stat putin la frigider.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu