luni, 6 februarie 2012

Prajitura cu mere


Pentru ziua sotului meu am pregatit o prajitura cu mere deosebit de frageda a carei reteta am primit-o de la buna mea prietena, Aida.
Ingrediente (reteta originala):
- 10 linguri zahar
- 10 linguri ulei
- 10 linguri apa rece
- o lingurita bicarbonat de sodiu stins in otet.

- 1 kg mere rase calite cu scortisoara.

Eu am pus 7 linguri zahar, 5 linguri ulei, 10 linguri apa pe care le-am amestecat bine pana s-a topit zaharul. Am adaugat bicarbonatul stins in otet si faina cat a cuprins pana a rezultat un aluat potrivit de tare ce se poate intinde in foi.

Am luat 3/4 din aluat si l-am intins cu mana in tava unsa cu ulei.

Am pus deasupra merele calite.

Deasupra merelor am pus fasii taiate dintr-o foaie de aluat, pe care le-am uns cu ou batut.

Am dat tava la cuptor, la 180 grade pana s-a copt.


Acesta este rezultatul, o prajitura foarte buna, al carei aluat poate fi folosit la orice reteta de tarta.





4 comentarii: