miercuri, 8 septembrie 2010

Pulpe de pui pane cu salata de ardei copti


Cu pulpitele de la aripioare am pregatit felul doi de mancare, realizand niste paneuri rapide.
Ingrediente:
- pulpe de pui (eu am avut 14 bucati de pulpite de aripioare)
- 3 oua
- 50 ml lapte
- sare
- piper
- vegeta
- faina

Pulpele au fost spalate si puse la fiert in apa sarata.


Din cele 3 oua, lapte si faina am facut un aluat putin mai gros decat cel de clatite, pe care l-am condimentat cu vegeta si piper.

Am trecut bucatile de carne prin faina, apoi prin aluat si le-am prajit in ulei incins.


Am scos paneurile pe o farfurie pe un servetel sa se scurga de surplusul de ulei si le-am servit cu salata de ardei copti.

Pentru salata de ardei copti am folosit ardei grasi galbeni pe care i-am copt in cuptor, i-am decojit si i-am asezonat cu sare, ulei si otet. Se lasa ardeii 10 minute sa se patrunda aromele si pot fi serviti.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu