miercuri, 8 septembrie 2010

Ciorbita de pui cu legume


Am avut o punga de aripioare de pui congelate, de aproximativ 1,5 kg si am pregatit din ea doua feluri de mancare pentru pranzul din aceasta zi: ciorbita cu legume si pulpite de pui pane.
Pentru ciorbita am folosit doar partea exterioara a aripioarelor alaturi de mai multe legume:
- 1 dovlecel
- 1 morcov
- 3 cepe mici
- o bucata radacina de telina
- un ardei verde
- un ardei rosu
- 3 rosii date pe razatoare
- frunze de telina verde.


Aici sunt legumele spalate si curatate.

Am taiat legume cubulete, iar o parte din morcov rondele.



Aripioarele de pui le-am portionat.


Am detasat pulpitele pentru a le folosi la felul doi.


Am pus carnea intr-o oala la foc, am adunat spuma si dupa cateva clocote am adaugat radacinoasele si ceapa.


Dupa ce au fiert putin am pus si restul de legume, deoarece dovlecelul si ardeiul fierb mult mai repede.

Aproape de sfarsit am adaugat rosiile, am condimentat cu vegeta si piper si am pus frunzele de telina.



A iesit o ciorbita dulce si gustoasa. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu