sâmbătă, 11 septembrie 2010

Aperitive din aluat de foietaj - inimioare si stelute


Tot cu aluatul de foietaj m-am jucat si am mai realizat niste aperitive inspirandu-ma dupa ideile Danei (dana2dor.blogspot.com).
Am folosit o foaie de aluat de foietaj Morarita (pe care nu am avut rabdare sa o las sa se decongeleze complet), forme pentru taiat fursecuri si ou pentru uns.
Am decupat inimioare din foaia de aluat, jumatate dintre ele au ramas intregi, iar jumatate le-am decupat la mijloc cu un dop de plastic.

Am suprapus inimioara decupata peste cea intreaga, nu inainte de a uda putin marginile cu apa pentru a se lipi.

La fel am procedat si cu stelutele, iar din restul de aluat am decupat pestisori, fluturasi si o semiluna. Le-am pus intr-o tava neunsa.
Am intepat mijlocul inimioarelor si stelutelor cu o furculita pentru a nu se infoia la copt, le-am uns pe toate cu ou batut cu putin lapte si le-am bagat la cuptor la 250 grade.

Asa aratau proaspat scoase din cuptor, trebuie sa fii cu ochii pe ele pentru ca se coc repede, mie chiar mi s-au ars putin. Le-am lasat sa se raceasca si le-am pus in frigider pentru o ora.

Am luat un baton de branza topita OKE cu smantana, am frecat-o putin cu lingura, se poate adauga in ea verdeata sau boia (eu am lasat-o asa).

Am pus branza intr-o punga pentru ornat tortul si am umplut stelutele si inimioarele. Stelutele le-am decorat cu fasii de ardei rosu si portocaliu.


Iar inimioarele le-am decorat cu o rosie cherry.


Pentru ca mi-a mai ramas pasta de branza am umplut si fasii de ardei gras portocaliu, pe care le-am ornat cu praf de boia dulce si frunze de patrunjel.


Sper sa fie pe placul invitatilor. Sunt foarte usor de facut si permit o infinitate de decoruri. Sigur o sa mai repet.

2 comentarii: