marți, 21 septembrie 2010

Ciorba de fasole pastai

Am facut azi ciorba preferata a sotului meu, ciorba de legume cu pastai de fasole galbena.
Ingrediente (cantitatile le stabileste fiecare):
- pastai de fasole
- ardei gras galben si rosu
- morcovi
- telina
- ceapa
- 1 pahar rosii pasate sau bulion (eu folosesc rosii pasate de la Olimpia care sunt foarte bune)
- marar verde
- patrunjel verde
- sare
- piper
- boia dulce
- eu am mai pus si 2 cuburi de vegeta cu gust de pui
- 2 linguri de ulei
- apa.

Am spalat si taiat legumele.

Am taiat legumele la robotul de bucatarie (asa prefera sotul meu ciorba - sa nu se vada legumele).


Am curatat pastaile de fasole si le-am rupt in bucati mai mici.

Am pus legumele in apa rece la fiert, cand au dat un clocot am adaugat condimentele, uleiul si dupa ce ce au fiert putin am pus si fasolea si am lasat la fiert pana s-au inmuiat pastaile. Aproape de sfarsit am adaugat rosiile pasate, mararul si patrunjelul taiate si am oprit focul.

Am servit cu multa pofta pentru a iesit delicioasa. Este foarte buna si pentru perioadele de post sau se poate adauga piept de pui taiat cubulete.


5 comentarii:

  1. Mmmm ce bunatate...si asa bine arata mai ales in oala!!!Iti doresc o zi frumoasa!xxx

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! O zi frumoasa iti doresc si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. tare varatica ciorbita ta si buna ! eu fiind ardeleanca i-as adauga si putina smantana,ca eu altfel nu manac ciorba,decat aia de peste.

    RăspundețiȘtergere