sâmbătă, 4 decembrie 2010

Ciorba de burta


Am facut pentru prima data ciorba de burta, dupa reteta mamei.
Ingrediente:
- un pachet burta de vaca prefiarta taiata fideluta
- 400 g smantana
- 4 galbenusuri
- 3 linguri ulei
- sare
- 3 linguri otet
- 2 cuburi concentrat de vita
- 5 catei de usturoi
- 2 morcovi de marime medie.
Am decongelat burta de vita si am pus-o la fiert in apa rece cu sare si concentrat de vita, timp de aproximativ 1 ora. Am curatat morcovii si usturoiul si i-am dat pe razatoarea cu ochiuri mici si i-am pus la calit in ulei. Dupa ce i-am calit, i-am adaugat in ciorba de burta si am mai lasat ciorba sa dea cateva clocote. Apoi am oprit focul si am adaugat otetul si smantana amestecata cu galbenusuri.
Desi am inceput prepararea cu mari emotii, am constatat ca mi-a iesit o ciorba de burta asemanatoare cu cea servita la restaurant. Daca as fi avut, as mai fi adaugat spre sfarsitul prepararii si cubuletele de gogosar in otet pentru un aspect mai deosebit.
O sa mai repet operatiunea de Anul Nou!
Pofta buna!

8 comentarii:

  1. WWWWoooaaauuu,,,,ce bine arata,,,,,la o portie vin si eu,,,ca doar nu-i departe,,,o seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  2. tizo,e mai bine ca n-ai adaugat altceva,din cauza ca de regula legumele cu care fierbe burta se arunca,primind un pregnant miros de burta.deci nu are rost sa calesti legume,care se pun intregi in supa si apoi se scot.si asa e grasa ciorba asta.daca folosesti os sita si smantana nu mai e nevoie de oua,pentru ca si asa aceasta ciorba este foarte colesterolica si ea nu se drege cu ou.numai cu smantana,usturoi si otet.pentru ca de altfel ai sa observi la carciumile care stiu sa faca ciorba de burta,nu sunt legume in ciorba.doar burta si zeama.
    dar n u ma indoiesc ca ciorba ta a iesit tare gustoasa .sa nu te superi de amendamentele mele,ca nu-s facute cu rautate.

    RăspundețiȘtergere
  3. CRACIUN FERICIT!!!!!TE PUP SI SPER CA ESTI BINE,,,,,LIPSESTI LA APEL.

    RăspundețiȘtergere
  4. iti doresc sarbatori fericite,un an nou plin de dorinte implinite,sanatate,LA MULTI ANI !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. un an plin de bucurii retete apetisante si tot ce-i mai bun ,te pup LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  6. Un An Nou mai bun cu sanatatea si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  7. tizo,ce se intampla cu tine ?!!!!!!

    RăspundețiȘtergere