marți, 2 noiembrie 2010

Ciorba acra de rata

Am primit o rata de la tara si am pregatit o ciorbita acrisoara cu multe legume.
Ingrediente:
- maruntaie de pasare
- ceapa
- morcovi
- o gulie
- 1 sfecla rosie
- cartofi
- ardei capia
- telina
- pasta de rosii
- sare de lamaie
- sare, piper.
Am pus carnea la fiert 30 minute dupa care am adaugat morcovul si ceapa taiate marunt, am pus sare, piper. Dupa 10 minute am adaugat restul de legume, sfecla rosie, gulia si ardeiul tocate cubulete, iar aproape de sfarsit am pus cartofii cuburi si apoi pasta de rosii. Cand ciorbita a fost gata am acrit-o cu sare de lamaie in loc de bors. A iesit deosebit de colorata si gustoasa.
Pofta buna!

6 comentarii:

  1. Ce buna trebuie sa fie, nu am mancat niciodata dar asi incerca.
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am avut de gisca!Cu un ardei iute si am facut si mamaliga.....ca atunci cind eram copil!
    Ce bunatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar a fost buna si noi parca am simtit lipsa unei mamaligute!
    Va doresc tuturor o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi inchipui ce grozava a fost ciorbita asta !n-am folosit niciodata sfcla pentru ciorba .

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, Pansy! Sfecla i-a dat ciorbitei o culoare deosebita si un gust bun.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce se intampla cu tine ,de atata vreme nu mai postezi?!!!

    RăspundețiȘtergere